POSTUP přihlášení na semináře



POSTUP přihlášení na semináře

V případě Vašeho zájmu prosím vyplňte přihlášku u příslušného semináře.

Po vyplnění a odeslání přihlášky odkliknutím „objednat“ Vám budou obratem zaslány 2 potvrzující e-maily:

  1. Potvrzujeme přijetí Vaší přihlášky na seminář … zkontrolujte prosím, zda jste nám zaslali jméno, datum a místo narození všech přihlášených účastníků (údaje nutné k vystavení osvědčení dle §20 zákona o úřednících 312/2002 Sb.). Děkujeme. Osobní údaje účastníků nám můžete jednoduše zaslat odpovědí na tento potvrzovací e-mail.  Podmínkou účasti na semináři je úhrada faktury, která Vám přijde v následujícím e-mailu během cca 15 minut. 

Jelikož některým uživatelům, díky vysoké ochraně webu obce/města, e-maily s přílohami automaticky chodí do tzv. „nevyžádané pošty“, zkontrolujte si prosím i tuto schránku. Je-li ve složce „nevyžádaná pošta“ e-mail s přílohou, je potřeba tento e-mail, jehož součástí je příloha, „přetáhnout“ do složky „doručená pošta“ – poté se ve složce „doručená pošta“ zobrazí a je k dispozici i příloha.

  1. Potvrzujeme přijetí Vaší přihlášky na seminář …  + FAKTURA v přílozeProsíme, abyste při platbě dodržovali variabilní a specifický symbol, který je uvedený na faktuře. Jinak nejsme schopni přiřadit platbu k Vaší objednávce.

Informace pro přihlášené účastníky online seminářů:

  • Cca 3-4 dny před konáním semináře vám zašleme přímo do vašeho e-mailu (dle vyplněné přihlášky) podkladové materiály od lektora a další doplňující informace.
  • 1 den před konáním akce (hned ráno v 8,00 hodin) vám zašleme odkaz/link a přístupová hesla. Zkontrolujte prosím vždy i nevyžádanou poštu.
  • Na seminář se budete připojovat přes aplikaci ZOOM. Připojit se můžete přes webovou stránku (doporučujeme připojení přes Google Chrome), nebo si aplikaci můžete předem stáhnout do svého počítače. Návod, jak se připojit na online seminář najdete zde. Prosíme, při přihlášení do aplikace ZOOM uvádějte své jméno a úřad, ze kterého se hlásíte – usnadníte nám tak identifikaci účastníků.

Děkujeme Vám za důvěru. Věříme, že seminář proběhne k Vaší plné spokojenosti a budeme se moci těšit na opětovné setkání.

Instrukce pro účastníky našich prezenčních seminářů:

  • prezence probíhá vždy půl hodiny před začátkem semináře.
  • Materiály, psací potřeby (blok, tužka) a občerstvení budou zajištěny v místě konání.

Osvědčení zasíláme na emailovou adresu, ze které jste se přihlásili/nebo ze které jste byli přihlášeni (personální úsek), a to většinou hned druhý den, nejdéle do 7 dnů po konání semináře.

Děkujeme. V případě dotazů prosím využijte náš e-mail vavs@vavs.cz nebo tel. 739 541 564, 776 003 227.