197 Dvoudenní seminář pro pracovníky SPRÁVNÍCH ČINNOSTÍ – OP, CD, EO

čtvrtek 13. 11. 2025 - 14. 11. 2025
6300 Kč

Lektoři:

Mgr. Jan Stiebitz – působí v odboru správních činností MV, vede oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů. Lektor a zkušební komisař IVS Praha.

Mgr. David Fátor – lektor s více než 20letou praxí na magistrátu a krajském úřadu v agendách správních činností EO a RČ, OP a CD.


Prezence ve čtvrtek 13. 10. bude probíhat od 9:00 do 10:00. Začátek bloku seminářů bude od 10:00.
Čtvrtek začátek 10:00
– předpokládaný konec prvního bloku seminářů kolem 17-18:00. Dále debata s lektory.
Pátek začátek 8:00 – předpokládaný konec kolem 12:00. Kdo bude mít zájem, je možné vzít si páteční oběd s sebou.

Pokud máte speciální požadavky na ubytování či stravu, dejte nám to prosím vědět nejdéle týden před začátkem semináře (vavs@vavs.cz, 776 003 227).
V opačném případě nemůžeme zaručit, že budeme Vašim požadavkům schopni vyhovět.


Program:

Osobní doklady OP, CD v aktuální praxi
Program: Mgr. Jan Stiebitz

1.     Zákon o občanských průkazech a cestovních dokladech v praxi.
2.     Přestupky na úseku OP, CD – výměna zkušeností.
3.     Technický způsob vedení přestupků – zákonná povinnost oznámení o projednání přestupku příkazem na místě.
4.     Chystané úpravy aplikačního programu pro pořizování žádostí a předávání osobních dokladů „CDBP“.
5.     Novinky u dočasných OP – distribuce, pořízení žádosti, výroba a předání.
6.     Aktuality z legislativy OP, CD a EO.

Základní registry a agendové informační systémy v agendách správních činností a evidence obyvatel
Program: Mgr. David Fátor

  • stručná historie informačních systémů v prostředí veřejné správy
  • vysvětlení základních pojmů
  • úvod do základních registrů, včetně členění, obsahu a využití v agendách správních činností a evidence obyvatel
  • agendové informační systémy a jejich význam pro správní činnosti a evidenci obyvatel
  • oběh a zdroje dat v informačních systémech
  • úskalí práce s centrálně vedenými daty

Místo konání: Hotel Tereziánský dvůr – Jana Koziny 336/4, 50003 Hradec Králové

 

Odkaz na mapu zde (klik)

Doprava od autobusového a vlakového nádraží:
Trolejbus č.2 a č.4, zastávka Komenského (cca 100m od hotelu)
Trolejbus č. 7, zastávka Stará nemocnice (cca 200m od hotelu)
Informace k jízdenkám MHD Hradec Králové zde: https://www.dpmhk.cz/5/Jizdne/
Jízdenku v hodnotě 25 Kč (nepřestupní jízda) lze zakoupit ve stánku PNS přímo na nádraží.Nebo formou mobilní jízdenky https://www.dpmhk.cz/14/Mobilni_jizdenka/ – jízdenku je možno zakoupit kdykoli a kdekoli. Není třeba hotovosti ani automatu na nákup jízdenky. K nákupu jízdenky stačí pouze Váš mobilní telefon.
Nebo https://www.dpmhk.cz/hopon/ umožňuje cestujícím kupovat jízdenky prostřednictvím chytrého telefonu i bez mobilních dat, přímou platbou z kreditní karty.

Autem:  Jak se k nám dostanete | EA Hotel Tereziánský dvůr (hotelterezianskydvur.com)
Součástí hotelu je krytý parking za poplatek 100 Kč/noc
Příjezd do parkingu z ulice Plácelova, z parkingu je přímý vstup do recepce hotelu. Neubytovaní platí první hodinu 20Kč, každou další hodinu 10Kč.


Cena 6300 Kč

Cena obsahuje snížené vložné za 2 semináře, celodenní stravování ve čtvrtek a pátek, pronájem konferenčních prostor a techniky (školní uspořádání), přípravu materiálů, 1x ubytování (nocleh se snídaní), městskou daň. Ubytování je zajištěno ve 2 nebo 3 lůžkových pokojích. Rozpis ubytovaných (snažíme se, aby v pokoji byli účastníci z jednoho úřadu, ženy a muži zvlášť) zajišťuje agentura VAVS. Cca 3 týdny před konáním obdrží účastníci program s podrobnými organizačními informacemi.

V případě, že požadujete účast na této dvoudenní akci

– bez ubytování (cena akce bez ubytování 4.900 Kč), nebo požadujete
– jednolůžkový pokoj (za příplatek 700 Kč), nebo požadujete
– nocleh navíc již ze středy na čtvrtek (plus 1500Kč/os. ve 2-3 lůžk. pokoji, nebo plus 2100 Kč v 1 lůžk. pokoji),
odešlete objednávku – viz níže a poté nás prosím se svým požadavkem kontaktujte emailem vavs@vavs.cz.

Pokud máte speciální požadavky na ubytování, dejte nám to prosím vědět obratem, po odeslání přihlášky (vavs@vavs.cz nebo jezkova@vavs.cz ).

Pokud máte speciální požadavky na stravu (bezlepková, vegetariánská…), dejte nám to prosím vědět nejdéle týden před začátkem semináře (vavs@vavs.cz nebo jezkova@vavs.cz ).

V opačném případě nemůžeme zaručit, že budeme Vašim požadavkům schopni vyhovět.

Uzávěrka přihlášek: do naplnění kapacity