Obchodní podmínky
Vzdělávací Agentura pro Veřejnou Správu ®
VAVS s.r.o.
Obchodní podmínky
I. Přihláška na seminář
a. Závaznou přihlášku na seminář zašle účastník elektronicky z webových stránek pořadatele www.vavs.cz do termínu uzávěrky přihlášek semináře (5 dní před termínem konání semináře) pořadateli semináře.
b. Po termínu uzávěrky je nezbytné konzultovat přihlášení telefonicky, přihlášení je možné v případě
dostatečné kapacity školicích prostor po odsouhlasení pořadatelem semináře.
c. Závazná přihláška je platná po obdržení potvrzovacího emailu od pořadatele. Přílohou potvrzovacího emailu je faktura/daňový doklad.
II. Úhrada semináře
a. Objednavatel semináře odesláním závazné přihlášky akceptuje tyto obchodní podmínky a výši smluvní ceny vložného semináře, která je stanovena dohodou smluvních stran.
b. Objednavatel se zavazuje uhradit smluvní cenu vložného semináře na účet pořadatele převodem (variantně v hotovosti při prezenci po vzájemné dohodě s pořadatelem semináře). Platbu objednavatel poukáže na účet pořadatele pod variabilním a specifickým symbolem, uvedenými na faktuře, která tvoří přílohu potvrzovacího emailu.
III. Daňový doklad
a. Daňový doklad/faktura je zasílán pořadatelem jako příloha potvrzovacího emailu. Splatnost faktury je 14 dní.
IV. Stornovací podmínky
a. Stornovat přihlášku je možné nejpozději do 5 dnů před zahájením semináře.
b. V případě storna semináře ve lhůtě kratší než 5 dní se vložné nevrací.
c. Místo přihlášeného pracovníka lze vyslat na seminář náhradníka.
V. Ochrana osobních údajů
a. Pořadatel semináře se zavazuje nakládat s osobními údaji tak, jak ukládá příslušná platná legislativu ke dni odeslání přihlášky na seminář (např. zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění).
b. Účastník semináře odesláním závazné přihlášky na seminář souhlasí se zpracováním svých osobních údajů (jméno, datum a místo narození) pořadatelem semináře pro účel vystavení osvědčení dle §20 zákona o úřednících 312/2002 Sb.
c. Účastník semináře odesláním závazné přihlášky na seminář a přihlášením se na seminář souhlasí s pořízením print screenů během semináře. Tyto print screeny slouží k doložení účasti účastníka na daném semináři, na základě které se vydává osvědčení z akreditovaných seminářů. Dále pak tyto print screeny slouží pro doložení účasti účastníků, které požadují kontroly Ministerstva vnitra.
d. Pořadatel semináře (dále jen „Správce“) zpracovává osobní údaje účastníků semináře (dále jen „Subjekt údajů“) v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a dalšími souvisejícími právními předpisy.
Zpracovávané osobní údaje:
- Jméno a příjmení
- Datum a místo narození
- Kontaktní údaje (e-mail, telefon, adresa, ičo)
- Informace o účasti na semináři (datum, téma)
- Hodnocení semináře (písemné, online)
- Fotografie pořízené během semináře
Účely zpracování:
- Vystavení osvědčení o účasti na semináři
- Evidenční účely
- Marketingové účely (zasílání informací o nových seminářích, novinkách společnosti)
- Zveřejnění hodnocení na webových stránkách
- Použití fotografií pro propagační účely
Právní základ zpracování:
- Souhlas Subjektu údajů (článek 6 odst. 1 písm. a) GDPR)
- Plnění smlouvy (článek 6 odst. 1 písm. b) GDPR)
- Oprávněný zájem správce (článek 6 odst. 1 písm. f) GDPR) – zejména marketing, propagace, statistické účely
Doba uchovávání:
Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytně nutnou k dosažení výše uvedených účelů a nejdéle po dobu 5 let od ukončení účasti na semináři.
Příjemci osobních údajů:
Kromě Správce mohou být osobní údaje zpřístupněny následujícím zpracovatelům:
- Ecomail: pro účely zasílání e-mailových zpráv
- Účetní kancelář Sever: pro účely vedení účetnictví
- Simple Shop: pro účely správy e-shopu a evidence objednávek
Práva Subjektu údajů:
Subjekt údajů má právo:
- na přenositelnost údajů.
- požadovat přístup ke svým osobním údajům,
- požadovat opravu nepřesných údajů,
- požadovat výmaz osobních údajů,
- požadovat omezení zpracování,
- vznést námitku proti zpracování,
VI. Užívání cookies
Ze zákona můžeme na vašem zařízení ukládat pouze soubory cookies, které jsou nezbytně nutné pro provoz těchto stránek. Dalším prohlížením stránek s užíváním těchto cookies souhlasíte.
VII. Pořizování záznamů ze seminářů
Agentura ani lektoři nesouhlasí s pořizováním jakýchkoli obrazových či zvukových záznamů (nahrávání seminářů jakoukoli fomrou). Upozorňujeme, že tyto záznamy není možné pořizovat bez souhlasu nahrávaného, a to podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a že obsah seminářů je autorským dílem.
IX. Pořizování fotografií a záznamů pořadatelem seminářů
Během seminářů mohou být pořizovány fotografie a zvukové záznamy. Tyto záznamy mohou být použity pro propagační účely Správce, například na webových stránkách nebo sociálních sítích. Účastí na semináři uděluje Subjekt údajů svůj souhlas s pořízením a použitím těchto záznamů.
Jak se přihlásit na seminář
V případě Vašeho zájmu prosím vyplňte přihlášku u příslušného semináře.
Po vyplnění a odeslání přihlášky odkliknutím „objednat“ Vám budou obratem zaslány 2 potvrzující e-maily:
- Potvrzujeme přijetí Vaší přihlášky na seminář … zkontrolujte prosím, zda jste nám zaslali jméno, datum a místo narození všech přihlášených účastníků (údaje nutné k vystavení osvědčení dle §20 zákona o úřednících 312/2002 Sb.). Děkujeme. Osobní údaje účastníků nám můžete jednoduše zaslat odpovědí na tento potvrzovací e-mail. Podmínkou účasti na semináři je úhrada faktury, která Vám přijde v následujícím e-mailu během cca 15 minut.
Jelikož některým uživatelům, díky vysoké ochraně webu obce/města, e-maily s přílohami automaticky chodí do tzv. „nevyžádané pošty“, zkontrolujte si prosím i tuto schránku. Je-li ve složce „nevyžádaná pošta“ e-mail s přílohou, je potřeba tento e-mail, jehož součástí je příloha, „přetáhnout“ do složky „doručená pošta“ – poté se ve složce „doručená pošta“ zobrazí a je k dispozici i příloha.
- Potvrzujeme přijetí Vaší přihlášky na seminář … + FAKTURA v příloze. Prosíme, abyste při platbě dodržovali variabilní a specifický symbol, který je uvedený na faktuře. Jinak nejsme schopni přiřadit platbu k Vaší objednávce.
Informace pro přihlášené účastníky online seminářů:
- Cca 3-4 dny před konáním semináře vám zašleme přímo do vašeho e-mailu (dle vyplněné přihlášky) podkladové materiály od lektora a další doplňující informace.
- 1 den před konáním akce (hned ráno v 8,00 hodin) vám zašleme odkaz/link a přístupová hesla. Zkontrolujte prosím vždy i nevyžádanou poštu.
- Na seminář se budete připojovat přes aplikaci ZOOM. Připojit se můžete přes webovou stránku (doporučujeme připojení přes Google Chrome), nebo si aplikaci můžete předem stáhnout do svého počítače. Návod, jak se připojit na online seminář najdete zde. Prosíme, při přihlášení do aplikace ZOOM uvádějte své jméno a úřad, ze kterého se hlásíte – usnadníte nám tak identifikaci účastníků.
Děkujeme Vám za důvěru. Věříme, že seminář proběhne k Vaší plné spokojenosti a budeme se moci těšit na opětovné setkání.
Instrukce pro účastníky našich prezenčních seminářů:
- prezence probíhá vždy půl hodiny před začátkem semináře.
- Materiály, psací potřeby (blok, tužka) a občerstvení budou zajištěny v místě konání.
Osvědčení zasíláme na emailovou adresu, ze které jste se přihlásili/nebo ze které jste byli přihlášeni (personální úsek), a to většinou hned druhý den, nejdéle do 7 dnů po konání semináře.
Děkujeme. V případě dotazů prosím využijte náš e-mail vavs@vavs.cz nebo tel. 739 541 564, 776 003 227.