Jak se připojit na online seminář pomocí Teams



Jeden den před konáním semináře Vám do emailu přijde odkaz, ID semináře a heslo. Prosím, zkontrolujte si i nevyžádanou poštu.

Co budete potřebovat:

  • – počítač
  • – stabilní internetové připojení
  • – mikrofon – není podmínkou

Seminář je možné spustit dvěma způsoby:

  1. Máte aplikaci TEAMS ve svém počítači.
  2. Schůzku spustíte ve webovém prohlížeči
  1. jak spustíte TEAMS na svém počítači

Klikněte na odkaz, který jste od nás obdrželi v emailu s instrukcemi k připojením na seminář. Tento email Vám přišel den před konáním semináře. Pokud Vám nedorazil, zkontrolujte prosím nevyžádanou/hromadnou poštu.

Pokud se Vám aplikace sama neotevře, klikněte buď na Spustit aplikaci Microsoft Teams, která se nabídne ve vyskakovacím okně, nebo na tlačítko Připojit se v aplikaci Teams.

Zadejte své jméno, příjmení a organizaci (obci, město, kraj…), ze které se hlásíte.

Jste v čekací místnosti, vyčkejte prosím, než Vás pustíme do školící místnosti. Již jste připraveni a nemusíte už nic dělat.

2. Přihlášení přes web

Klikněte na odkaz, který jste od nás obdrželi v emailu s instrukcemi k připojením na seminář. Tento email Vám přišel den před konáním semináře. Pokud Vám nedorazil, zkontrolujte prosím nevyžádanou/hromadnou poštu.

Pokud nechcete pokračovat přes aplikaci, ale přes webovou stránku, klikněte na „Pokračovat v tomto prohlížeči“ Pokud bude aplikace požadovat ID a heslo, zadejte ID a heslo z emailu, ve kterém jsme Vám posílali odkaz na připojení se k semináři.

Zadejte své jméno, příjmení a organizaci (obci, město, kraj…), ze které se hlásíte.

Jste v čekací místnosti, vyčkejte prosím, než Vás pustíme do školící místnosti. Již jste připraveni a nemusíte už nic dělat.